luni, 24 august 2009

Rasete

Bun,plictiseala din nou, mi-am facut un header pt blog,si ma gandesc sa i-l arat unui prieten sa vad ce parere are,ii trimit headerul,imi da o parere si deschid IE ca sa il bag pe blog...FIR-AR...nu pot sa il postez.De ce?...habar n-am...dar ma rog..ma las pagubas pe moment.
Apoi intra acel prieten pe mine si imi da un video...accidente funny....niciodata nu strica sa razi putin...ok ii dau drumu si ma uit la el...VERY FUNNY!...RLLY
Uite-l aici :



bun...il termin pe asta si dau de altul...care de data asta promoveaza prostia umana...aa no comment...va las pe voi !

Prostia umana!


nah si cam atat ar fi pe moment...

A da, am sa postez si header-ul sa imi spuneti o parere :D

Uitati-l aici (click pt a-l mari):


pareri,idei,daca aveti ceva mai bun,puteti sa ma contactati ^^

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu